Umiejętności kierownicze

Założenia szkolenia:
•    Opanowanie wiedzy na temat zasad właściwego rozwijania i stosowania umiejętności kierowniczych
•    Świadome określenie stosowania stylów przywódczych
•    Dostosowanie właściwych sposobów motywowania do typów osobowości pracowników
•    Opanowanie umiejętności motywowania poprzez udzielenie informacji zwrotnej pracownikowi
•    Zdiagnozowanie etapu rozwoju kluczowych kompetencji u swoich pracowników
•    Opanowanie umiejętności delegowania zadań
•    Opanowanie umiejętności przeprowadzania rozmów coachingowych oraz przygotowanie się na trudne sytuacje w rozmowach z pracownikami

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Poznacie metod i sposobów budowania autorytetu w oparciu o katalog kompetencyjny
•    Opanowanie umiejętności, pozwalających skutecznie wywierać wpływ na postawy swoich pracowników m.in. techniki komunikowania się, przekazywania informacji zwrotnych, przewodzenia
•    Poznanie stylów liderskich podczas ćwiczeń interaktywnych
•    Wypracowanie swojego własnego sposóbu kierowania grupą

Dla kogo?:
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy będą mogli z łatwością znaleźć praktyczne zastosowanie dla proponowanych technik i metod zarządzania. Stanowi ono także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto rozpoczyna pracę na kierowniczym stanowisku i chce odnosić sukcesy w zarządzaniu ludźmi.

Cena szkolenia:

Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto

Program szkolenia:

1.      Efektywna komunikacja w zespole
2.      Asertywność w zespole
3.      Budowanie jedności zespołu
4.      Dynamika zespołowa
5.      Konflikty w grupie
6.      Podstawowe terminy, pojęcia i zjawiska związane z funkcjonowanie grup i zespołów pracowniczych
7.      Role zespołowe
8.      Kierownik zespołu i zespół pracowniczy – Role osobowościowe
9.      Efektywność zespołu- czynniki stymulujące i bariery efektywności
10.    Metody stymulowania efektywności pracy zespołowej

Metodologia:
Szkolenie prowadzone jest, jako interaktywny trening z wykorzystaniem mini wykładów, pracy w małych grupach, dyskusji moderowanych, zadań problemowych, symulacji, studium przypadków, prezentacji multimedialnych oraz testów problemowych. W czasie zajęć wykorzystywane są interaktywne formy pracy z grupą takie jak dyskusja moderowana, odgrywanie scenek, praca w małych grupach, analizy przypadków, zadania indywidualne i wiele różnorodnych ćwiczeń.

Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.

Termin i miejsce szkolenia: