Skuteczne rozwiązywanie konfliktów

Założenia szkolenia:
•    Poznanie roli nawykowych strategii i nieświadomych potrzeb w mechanizmie powstawania konfliktów
•    Nauka rozpoznawania niezaspokojonych potrzeb stron konfliktu
•    Nauka odróżniania strategii działania od potrzeby
•    Nauka tworzenia strategii uwzględniających potrzeby obu stron konfliktu
•    Praktyczne doświadczanie możliwości transformowania energii obronnej w kreatywność prowadzącą do nowych rozwiązań

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Nabycie umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów
•    Nabycie kompetencji skutecznego rozwiązywania konfliktów
•    Uświadomienie sobie, jak właściwe postawy nas samych – relacji pomiędzy szefami, i tym, jak oni wpływają na personel i jego stosunek do wykonywanych zadań

Dla kogo?:
Szkolenie to szczególnie polecam szefom, właścicielom, kierownikom. Polecam szkolenie także tym z Państwa, którzy, na co dzień zajmują się rozwiązywaniem problemów i konfliktów pracowników i chcą powiększać posiadaną wiedzę i umiejętności z zakresu radzenia sobie z zasobami ludzkimi.

Cena szkolenia:

Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto

Program szkolenia:

Metody rozwiązywania konfliktów
•    Radzenie sobie z konfliktami
•    Stymulowanie sytuacji współzawodnictwa
•    Wyciszanie konfliktów
•    Rozwiązywanie konfliktów
Strategie pasywne wobec konfliktów:
•    inwigilacja
•    Perswazja
•    Nacisk-groźba
•    Satysfakcja zestępcza
•    Wykorzystanie sytuacji zagrożenia z zewnątrz
•    Separacja
Strategie aktywne wobec konfliktów
•    Strategie eliminacji, typu usunięcie jednej strony lub usunięcie wszystkich stron
•    Strategie arbitralnego rozstrzygnięcia
•    Strategie oparte na przetargach: rokowania, mediacje. 
•    Koncylidacja
•    Arbitraż zewnętrzny

Metodologia:
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Cykl Kolba.
Każde z poruszanych tematów w trakcie szkolenia zagadnień zawiera trzy elementy:
Edukacyjny – zapoznanie uczestników z podstawami wiedzy z danego zakresu,
Warsztatowy – uczestnicy ćwicząc rozwijają swoje umiejętności i kompetencje,
Praktyczny – uczestnicy wspólnie omawiają sposoby zastosowania omawianych zagadnień w pracy zawodowej.
Stosowane metody podczas szkolenia:
•    mini wykład
•    dyskusje grupowe
•    zadania grupowe
•    praca w parach
•    studium przypadku
•    prezentacje
•    odgrywanie ról
•    symulacje

Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.

Termin i miejsce szkolenia: