Marketing

Znajomość własnego potencjału i  możliwości rozwoju – nie ma prostszej recepty na rynkowy sukces. Rozwój firmy powinien być planowany w oparciu o rzeczywistą wiedzę o rynku, konkurencji, produktach, organizacji. W planach rozwojowych warto koncentrować się na teraźniejszości i z niej czerpać źródła wiedzy o przyszłych możliwych scenariuszach.
Uczestnicy szkoleń z obszaru marketingu będą mieć możliwość zidentyfikowania realnych źródeł rozwoju firmy. Pokazujemy jak czerpać z dostępnych źródeł i jak sprawić, aby bieżące zarządzanie i szczegółowa analiza wiedzy, kształtowały działania w przyszłości.
Zakresy szkoleń z obszaru MARKETINGU , na które Państwa zapraszamy:

 

hosting companies cheap

hosting companies cheap

Marketing dla menedżerów

Założenia szkolenia:
•    Rozwijanie wiedzy merytorycznej z zakresu marketingu
•    Nauka umiejętności właściwej analizy rynku oraz planowania strategicznego
•    Zastosowanie narzędzi marketingu przy wdrażaniu planów marketingowych

Czytaj więcej: Marketing dla menedżerów

Nowoczesny marketing

Założenia szkolenia:
•    Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami w zakresie marketingu      
•    Wykształcenie umiejętności właściwej analizy rynku i planowania strategicznego
•    Wykorzystanie narzędzi marketingu do wdrażania planów marketingowych.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Opanowanie niezbędnej wiedzy, dotyczącej analizy rynku
•    Opanowanie umiejętności przygotowania strategii marketingowej, prognozowania, przygotowania planu marketingowego
•    Opanowanie umiejętności tworzenia, wdrożenia i realizacji strategii marketingowej firmy, w tym także umiejętności zdobycia koniecznych informacji oraz analizy rynku

Czytaj więcej: Nowoczesny marketing

Podstawy marketingu

Założenia szkolenia:
•    stworzenie uczestnikom możliwości poznania podstawowych zagadnień z zakresu marketingu
•    nauka umiejętności właściwego i efektywnego korzystania z narzędzi marketingu

Czytaj więcej: Podstawy marketingu

Public relations

Założenia szkolenia:
•    stworzenie uczestnikom możliwości poznania istoty Public Relations
•    zbudowanie świadomości roli PR jako narzędzia zarządzania
•    przedstawienie uczestnikom konkretnych działań i efektywnych rozwiązań z zakresu Public Relations w kontekście bieżącego funkcjonowania organizacji
•    przedstawienie spektrum możliwych działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych
•    przedstawienie elementów tworzenia wizerunku organizacji
•    nauka praktycznych reguł budowania relacji wewnątrz (np. pracownicy) i na zewnątrz firmy (np. media relations)

Czytaj więcej: Public relations

Merchandising

Założenia szkolenia:
•    Nauka praktycznej wiedzy i umiejętności w kontekście wspierania pracowników w rozwoju ich kompetencji oraz pożądanych zmian zachowań
•    Nauczenie uczestników szkolenia właściwego doboru i efektywnego wykorzystania odpowiednich metod wsparcia w zależności od rozwoju kompetencji podwładnych
•    Zaprezentowanie praw rządzących procesem decyzyjnym konsumentów
•    Rozwijanie umiejętności praktycznego zastosowania wystawienniczej zasady postrzegania kolorów, przestrzeni, wielkości, itd.
•    Nauka reguł łączenia produktów impulsowych z produktami pierwszej potrzeby

Czytaj więcej: Merchandising