Podstawy marketingu

Założenia szkolenia:
•    stworzenie uczestnikom możliwości poznania podstawowych zagadnień z zakresu marketingu
•    nauka umiejętności właściwego i efektywnego korzystania z narzędzi marketingu

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Nabycie umiejętności korzystania z  narzędzi marketingowych w kontekście zwiększenia efektywności działań indywidualnych i zbiorowych
•    Podniesienie poziomu pewności siebie oraz poczucia przydatności
•    Modyfikacja systemów wartości, obniżenie poziomu ryzyka procesów decyzyjnych, „zaszczepienie” w  organizacji marketingowego sposobu myślenia, zwiększenie efektywności zespołów roboczych

Dla kogo?:

Odbiorcami są osoby, które w codziennej pracy wykorzystują podstawowa wiedzę z zakresu marketingu.

Cena szkolenia:

Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto

Program szkolenia:
1. Co to jest marketing?
2. Nabywcy i konkurenci
•    Zachowania nabywców na rynku konsumpcyjnym
•    Zachowania nabywców instytucjonalnych
•    Struktura i dynamika rynku
•    Konkurencja
3. Jak zdobyć informacje o rynku?
•    Badania wtórne
•    Badania pierwotne
4. Narzędzia marketingu
•    Produkt
•    Cena
•    Dystrybucja
•    Promocja
5. Plan marketingowy
6. Analiza otoczenia rynkowego i segmentacja rynku.
7. Kształtowanie produktu.
8. Polityka marki i komunikacja marketingowa.
9. Narzędzia promocji.
10. Sprzedaż jako element marketing-mix.

Metodologia:
Metody szkoleniowe:
- Wykłady, techniki aktywne: PO, Humm Group, Buzz Group,
- ćwiczenia i studia przypadków w grupach syndykatowych. W ćwiczeniach zostaną wykorzystane proste symulacje komputerowe.

Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.

Termin i miejsce szkolenia: