Sprzedaż

Zarządzanie sprzedażą, jest obszarem wiedzy związanym z codzienną pracą każdej osoby, która tworzy  strukturę firmy w zakresie sprzedaży. Znajomość najważniejszych zagadnień zarządzania sprzedażą jest niezbędne do efektywnego podejmowania decyzji przez ludzi – od kierownictwa naczelnego, koordynatorów, handlowców przez kandydatów na te stanowiska.
Najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem sprzedażą to:
•    Zarządzanie ludźmi - budowa zespołu sprzedaży, rekrutacja, szkolenie, motywowanie,
•    Negocjacje, opieka i utrzymywanie kontaktów handlowych z  klientami,
•    Planowanie i kontrola sprzedaży,
•    Prognozowanie sprzedaży.
Zakresy szkoleń z obszaru SPRZEDAŻY , na które Państwa zapraszamy:

 

hosting companies cheap

hosting companies cheap

Profesjonalna obsługa klienta

Założenia  szkolenia:
•    Nabycie umiejętności asertywnego reagowania w kontekście trudnych sytuacji
•    Nauka umiejętności radzenia sobie z własnymi stanami emocjonalnymi dzięki rozwijaniu kompetencji interpersonalnych
•    Zapoznanie się z regułami asertywności, oraz nauka efektywnej komunikacji interpersonalnej
•    Zapoznanie się z regułami umiejętnego i efektywnego docierania do potrzeb Klienta, aktywnego słuchania, reagowania na zastrzeżenia oraz zarzuty
•    Poznanie sposobów analizy, zaspokajania potrzeb i oczekiwań Klientów oraz rozwiązywania zgłaszanych zastrzeżeń
•    Zapoznanie się z podstawami komunikacji interpersonalnej w negocjacjach biznesowych i obsłudze klienta

Czytaj więcej: Profesjonalna obsługa klienta

Program "zmiany warty" w technikach sprzedaży

Założenia szkolenia:
•    Zapoznanie uczestników z  nowoczesnymi technikami opartymi na zmodyfikowanym ujęciu procesu sprzedaży
•    Odniesienie mechanizmów występujących w klasycznych metodach sprzedaży do zasad, na których oparte są nowatorskie podejścia
•    Przygotowanie uczestników do stosowania wybranych technik oraz metod w praktyce
•    Nauczenie wypracowywania własnego optymalnego stylu współpracy z klientem, pozwalającego nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje biznesowe
•    Zainspirowanie uczestników do szukania nowych pomysłów, znajdowania źródeł efektywniejszych rozwiązań i podnoszenia poziomu motywacji do stawania się coraz bardziej skutecznym w  pracy
•    Zapoznanie uczestników z efektywnymi technikami sprzedaży wykorzystującymi sprawdzone, klasyczne metody

Czytaj więcej: Program "zmiany warty" w technikach sprzedaży

Etapy i techniki sprzedaży

Założenia szkolenia:
•    Kształcenie i rozwój umiejętności sprzedażowych
•    Podniesienie skuteczności uczestników szkolenia w zdobywaniu klientów oraz realizacji bieżących celów handlowych
•    Kształcenie i rozwój kompetencji w zakresie prowadzenia rozmowy handlowej z wykorzystaniem różnych umiejętności, technik i metod sprzedażowych.
•    Podniesienie poziomu efektywności komunikacyjnych w procesie obsługi klientów
•    Nauka identyfikacji potrzeb  i ich uświadamiania w relacji z  klientem
•    Poznanie skutecznych technik sprzedaży
•    Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
•    Wypracowanie standardów zachowań sprzedawcy
•    Nauka umiejętności w zakresie budowanie korzystnego  wizerunku firmy
•    Nauka rozwiązywania trudnych sytuacji podczas rozmowy handlowej

Czytaj więcej: Etapy i techniki sprzedaży

Negocjacje handlowe

Założenia szkolenia:
Uporządkowanie wiedzy oraz doskonalenie praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia negocjacji ukierunkowanych na długofalową współpracę. W trakcie szkolenia uczestnicy przeprowadzani są przez wszystkie etapy negocjacji, szkolą umiejętności komunikacyjne.
Cele indywidualne i poznawcze
- Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej sfery negocjacji
- Ukazanie efektywności konkretnych technik prowadzenia negocjacji
- Podniesienie efektywności realizowanych działań
- Nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
Cele dla organizacji - behawioralne i empiryczne
- Nauczenie pracowników precyzyjnego komunikowania werbalnego i niewerbalnego
- Przekazanie narzędzi do prowadzenia efektywnych negocjacji
- Umiejętność wywierania wpływu przez pracowników
- Umiejętność zmiany przekonań u rozmówcy
- Zdobycie skutecznych technik i narzędzi do wywierania perswazji
- Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom

Czytaj więcej: Negocjacje handlowe

Techniki sprzedaży i obsługa klienta

Założenia szkolenia:
•    Stworzenie wizerunku efektywnego sprzedawcy
•    Nauka stosowania nowoczesnych  technik sprzedaży
•    Rozwój umiejętności szybkiego pozyskiwania kontrahentów
•    Uporządkowanie informacji o procesie i rodzajach sprzedaży
•    Podkreślenie istoty podstawowych elementów procesu sprzedaży
•    Trening umiejętności stosowania różnych sposobów efektywnego finalizowania transakcji
•    Poznanie reguł radzenia sobie z zastrzeżeniami i grami kontrahentów
•    Wykształcenie umiejętności rozpoznawania typów klientów
•    Podniesienie efektywności w tworzeniu i utrzymywaniu  relacji sprzedażowych

Czytaj więcej: Techniki sprzedaży i obsługa klienta

Telepraca

Założenia szkolenia:
•    Zwiększenie zakresu wiedzy o telepracy
•    Podniesienie poziomu świadomości  na temat telepracy i pozostałych niestandardowych form aktywności zawodowej

Czytaj więcej: Telepraca