Marketing dla menedżerów

Założenia szkolenia:
•    Rozwijanie wiedzy merytorycznej z zakresu marketingu
•    Nauka umiejętności właściwej analizy rynku oraz planowania strategicznego
•    Zastosowanie narzędzi marketingu przy wdrażaniu planów marketingowych


Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Rozwiniecie wiedzy merytorycznej z zakresu marketingu
•    Rozwinięcie umiejętności właściwej analizy rynku oraz planowania strategicznego
•    Opanowanie narzędzi marketingu do wdrażania planów marketingowych

Dla kogo:?
Odbiorcami są przedstawiciele kadry kierowniczej, niezależni konsultanci oraz osoby wykorzystujące w swojej pracy wiedzę i umiejętności z zakresu strategicznych decyzji marketingowych.

Cena szkolenia:

Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto

Program szkolenia:

1. Co to jest marketing?
2. Nabywcy i konkurenci
- Zachowania nabywców na rynku konsumpcyjnym
- Zachowania nabywców instytucjonalnych
- Struktura i dynamika rynku Konkurencja
3. Badania marketingowe
- Co to jest badanie marketingowe?
- Badania wtórne Badania pierwotne
- Analiza wyników badań
4. Strategie Strategie marketingowe
- Strategie konkurencji
5. Narzędzia marketingu: Produkt/Cena/Dystrybucja/Promocja
6. Marketing usług
- Co to jest usługa?
- Specyfika marketingu usług
7. Plan marketingowy

Metodologia:
W czasie szkolenia Uczestnicy zapoznają się ze studiami przypadków, przeprowadzone zostaną ćwiczenia z podstawowych typów analiz strategicznych. Forma warsztatów szkolenia pomoże uczestnikom w przygotowaniu założeń do Planu Marketingowego.
Metody, wykorzystywane podczas szkolenia:
Wykład, ćwiczenia, w tym aktywna praca w grupach, prezentacje multimedialne.

Informacje o szkoleniu:

Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.

Termin i miejsce szkolenia: